Veckans planer!

Veckans planer ser ut ungefär såhär:

Måndag - En lång morgonpromenad, gymmet med fina Frida och jobb från 15:30-21:00.
Tisdag - Jobb från 07:00-16:30, gymmet en timme sedan Knaften och mysa med lilla Albin.
Onsdag - Gymmet en timme och ledningsmöte 14:00-16:00. (Kanske Step Up på kvällen!)
Torsdag - Ledig! Åker vi inte till Tjäl så blir det träning.
Fredag - Träning på dagen och sedan jobb 15:30-21:00.
Lördag - Jobb 07:00-17:00 sedan en lång kvällsprommis.
Söndag - Jobb 07:00-21:00.

Mycket och hård träning ska det bli i veckan, gymmet minst en timme varje dag ska det bli för
min del. Viktigt för mig att sätta upp mål, annars blir det aldrig av. Känns skönt i både kropp &
själ att jag kommit igång med träningen. Jag känner mig mycket gladare och bemöter människor
på ett helt annat sätt. Träning är en stor del av mitt liv, träning är absolut det bästa jag vet. Det
känns så härligt att äta rätt och att träna har blivit en del av min vardag igen, det har inte varit lätt
den senaste tiden och jag har mått fruktansvärt dåligt. Nu känns det som att jag är på banan igen.

Ikväll har jag kollat på 'Ensam mamma söker', druckit en stor kopp té och fyllt min mage med en
massa fruktsallad. Ojoj vad smarrigt det var! Men var tvungen att hejda mig, har ju en karl som
förmodligen också kommer vilja äta när han slutar jobba. Haha farligt det där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0