Promenad med världens bästa vän



Promenaden med fina Frida gick hur bra som helst och den behövdes, det var skönt att få komma
ut och bara prata med världens bästa vän i två timmar. Vi hade väldigt mycket att prata om, vi
pratade från att vi möttes tills vi skiljdes åt. Det är så underbart med Frida för det spelar ingen
roll hur lite vi ses, hur långt det är mellan gångerna vi träffas för det är precis likadant när vi ses
igen. Den tryggheten, den är fantastisk. Nu ska vi börja träna tillsammans nästa vecka så nu lär
det inte bli som det varit och det ser jag verkligen framemot. Äntligen får jag någon att dela mitt
största intresse med! Jag älskar dig Frida Granberg.
Kommentarer
Postat av: W - ung 3barnsmamma & Fotograf

har ni snö där borta?? :O



Tack verkligen Tack till din kommentar, får alltid sådan extra styrka när jag får såna fina kommentarer från folk också.

jag tror mycket grundas i avundsjuka varför människor kommenterar som dom gör, jag har inte alltid haft det lätt, dem flesta här vet att jag kämpat för varenda bit och aldrig gett upp jag har det inte lätt en idag men tror många stör sig på att jag klarat det så bra och står upp en idag, jag kan ha fel men det låter som det. jag har aldrig fått något sånt negativt rakt upp i ansiktet utan det har bara varit på bloggen där dem kan utge sig som anonymt. varför är man dålig för att man är en ung mamma? jag ser upp till unga mammor , tycker det är bra att dom flesta mognar fortare en andra. :) tack ännu en gång du ska ha en fet kram ! <3

2010-10-16 @ 20:56:54
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0