Tack för att ni finns. För att ni kämpar med mig.

Hallå alla glada läsare!

Är faktiskt himla glad att så många läser min blogg, glad och förvånad! Trodde helt ärligt att bara några få skulle läsa den men jag hade fel. Och det gör mig glad. Speciellt alla fina kommentarer, stöttande kommentarer. Det är såna som får en att orka fortsätta kämpa och det är såna som får en att se ett ljus i mörkret. Så tack alla fina! ♥

Jag måste få skryta lite på mig själv, direkt jag klev upp imorse så började jag tvätta kläder, diska bort och städa här i lägenheten. Nu har jag bara lite kvar men jag var tvungen att ta en liten paus och få i mig lite mat. Jag älskar faktiskt att städa, finns ju inge roligare än när det blir rent och snyggt. Lite tråkigt att städa själv bara, men jag vill överraska min fina pojkvän! Älskar uppskattning och beröm:)

När jag städat färdigt ska jag och fina Frida ta oss en powerwalk i det härliga vädret, sedan ikväll ska vi följa med Malin på modevisning! Det ska bli riktigt roligt, få göra något annat för en stund. Mina favvobrudar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0