Torsdagkväll.

Nä nu funderar jag starkt på att hoppa isäng så jag orkar med morgondagens
bestyr. Ska upp rätt tidigt och träna tillsammans med finaste Malin, vi ska först
gymma och sedan simma. Hur underbart som helst! Tänkte följa med min fina
till Tjäl ikväll men ångrade mig när Malin ville träna, det är så mycket roligare
med sällskap medans man tränar och det är ju inte ofta någon vill träna med
mig så. Jag tar chansen när den kommer. Och det ska bli himla skönt att simma
lite, sist var när vi badade i Turkiet och det är ett tag sen. Så det ska bli kul.

När vi tränat ska vi följas och handla, jag ska handla till middagen som jag ska
bjuda min kära bror på imorgon. Malin ska ut med sina vänner så då passade
Marcus på att bjuda in sig själv hos mig ;) Jag tycker det ska bli jättemysigt att
bara få rå om honom, det är inte ofta vi hittar någon tid för bara oss två. Jag
och Marcus har alltid stått varandra oerhört nära, det kommer vi alltid göra. Det
band som vi två har kan inte någon klippa av, det går bara inte. Han är bäst.

Saknar redan min fina karl, han är så otroligt fin. Fick just ett otroligt fint sms.
Jag är så lycklig, så lycklig att hela jag ler just nu. Jag älskar dig Peder!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0