torsdagkväll

Jag har just diskat bort efter en helt fantastisk middag som min fina lagat.
Kassler i ugn med ris, det var så gott! Min man är jätteduktig på att laga
mat vilket jag inte är. Så vi kompletterar varandra bra, jag är duktig på att
diska tex ;) Så oftast är det han som lagat mat och jag diskar. Super!
Vi bjöd även Mamma på middag idag eftersom hon varit så underbar och
hjälpt oss med höststädningen här. Det är jag oändligt tacksam för, det tog
fyra timmar för oss tre att städa ur alla lådor och rensa skåp. Duktiga var vi
och otroligt fint är det här hemma nu. Jag bara njuter när jag kliver in genom
dörren, det är så härligt att komma hem till ett rent och snyggt hem.

Ikväll ska jag göra så lite som möjligt. Hoppas Marcus och Malin kommer hit
så jag får bjuda bort lite wienerbröd. Har hur många som helst i frysen och
varken jag och Peder är såna som äter sånt. Men det är fruktansvärt bra att
ha ifall man får besök, dom är jättegoda. Så därför tycker jag att fler kan komma
och fika hos oss, bara att höra av er! Ni är så välkomna ;)


Imorgon ska jag kliva upp tidigt och träna lite kondition, sedan ska jag klippa mig
och färga håret på hårbolaget. Spännande och se vilken färg det blir den här gången.
Jag trivs vansinnigt bra i färgen jag har nu, men jag gillar förändringar. Så, vi får se.


Det finns ingenting som någonsin kan skilja oss åt. Vi två är ett och
jag vill dela hela mitt liv med dig. Mitt hjärta. Jag älskar dig!
Kommentarer
Postat av: pauline

nästa gång får du boka tid hos mig ;) hihi

2010-10-15 @ 10:07:06
Postat av: Sara

Men Pauline!:) Var jobbar du någonstans? :)

2010-10-16 @ 09:04:21
URL: http://frookensara.blogg.se/
Postat av: Pauline

Jadu, just nu jobbar jag tyvärr ingenstans. Men de är kanske pågång, eventuellt på Berg's hårteam! :)

2010-10-16 @ 11:56:19
Postat av: Sara

Okej :) Men jag hör av mig till dig då ;)

2010-10-16 @ 12:04:02
URL: http://frookensara.blogg.se/
Postat av: Pauline

Du är så välkommen!!

2010-10-16 @ 18:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0