Fredag / Lyckorus

Nu är jag hemkommen och jag sitter fortfarande och njuter av all ompyssling
som jag fick på Hårbolaget. Jag blev klippt, fick håret färgat i en jättefin färg, jag
fick stora fina lockar i mitt hår (jag som hatar lockigt älskar denna look och
önskar mig en locktång i julklapp!) och så blev jag sminkad. Fick höra att jag
har väldigt vackra ögon. Snacka om att jag behövde det här. Har bara myst och
mått bra hela förmiddagen och som grädde på moset så sprang jag en timme
imorse och det var något skönt. Jag har börjat springa varje morgon nu och det
är det bästa som finns. Skulle inte kunna leva utan träningen och är så glad att jag
äntligen kommit igång igen. Nu sitter jag bara och väntar på att min fina storebror
ska äta lunch så vi kan fara på stan en tväris. Sedan när klockan blir fyra ska jag
och mamsen ut och äta gott. Jag tycker om fredagar, älskar denna fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0