-

En människa kommer in i ditt liv bara sådär och blir en stor del
av din vardag. En helt fantastisk människa som du verkligen håller
av. Som kan dig innantill och utantill. Som du aldrig behöver prata
med utan ser på dig vad det är du vill säga. Som håller om dig när
det är som svårast, som säger precis vad du vill höra och som alltid
finns där. En människa som satt djupa spår i hela dig, en människa
som du fått skapa otroligt många fina minnen med. En människa som
aldrig gått bakom ryggen på dig. En människa som du verkligen har
roligt med. Som du skrattat med tills du inte orkat stå. Som fått dig
att känna dig trygg. En människa som lärt dig vad äkta vänskap är.

En sån människa är du för mig. Jag är så tacksam över alla dessa år
som vi hunnit få tillsammans. Jag är så tacksam över allting du gjort
för mig under alla dessa år. Du är en hjälte, min hjälte som räddat mig
från allt ont. Som fått mig att orka. Som fått mig att se att det finns en
morgondag som är värd att kämpa för. Du har fått mig att le när jag
helst har velat gråta. Jag har så mycket att tacka dig för, jag finner inte ord.

Jag kommer alltid älska dig. Du kommer alltid betyda fruktansvärt mycket
för mig. Jag kommer förevigt kunna plocka fram alla våra fina minnen och
tänka tillbaka. Det är allt som behövs för att jag ska få le, att tänka tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0