1 september

Lyckades ju missa att jag jobbade sju till kvart över ett idag, var
helt hundra på att jag skulle jobba ikväll så jag steg ju inte upp
förren klockan nio. Då hade jag tre missade samtal från chefen
så jag förstod att något var fel. Haha! Klant. Men det var lugnt
så jag for och jobbade klockan elva och slutade fem. Så jag har
gjort mina timmar för idag och pengarna rullar in som dom ska (;

Direkt jag slutade for jag och mamma ut på en lång promenad.
Hon cyklade eftersom hon inte kan gå i min takt med sitt knä.
Är helt slut på i mina ben! Har just fått i mig lite middag och ska
påbörja storstädningen. Min fina kom just hem så vi ska hjälpas
åt. Det är härligt, hatar att städa hela lägenheten själv.

Imorgon är jag ledig! Var tvungen att kolla tio gånger på schemat
så det verkligen stämmer. Ska ta mig en sovmorgon hade jag tänkt
och sedan ska jag och Malin följas på gymmet. Imorgonkväll hoppas
jag på besök av älskade Frida :) Var längesen vi sågs nu så det ska
bli riktigt roligt att ses. Vi har nog massor att prata om ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0