2010-09-02



Vi städade hela lägenheten igår så nu är det skinande rent här hemma.
Det finns inget bättre än när man städat fint och tänt doftljus som luktar
i hela lägenheten. Många vet inte om att jag älskar att städa, jag älskar
att göra fint i mitt eget hem. Min fina är precis likadan, vi är bara inte
speciellt duktiga på att städa upp efter oss men när vi väl gör det blir det
väldigt fint. Vi sammarbetar bra och då går det himla fort.

Idag är jag ledig och det känns himla bra. Ska ut på en lång promenad
alldeles strax och sedan klockan tre ska jag möta Malin på gymmet för
en timmes träning. Ikväll kommer finaste Frida hit, jag har längtat sedan
vi bestämde det. Det var ett himla bra tag sedan vi sågs, vi kommer
surra oss less kan jag lova. Vi har mycket att prata om ;)

Nä nu ska jag byta om, hoppas ni får en härlig torsdag för det ska jag ha!
Kommentarer
Postat av: frakke

du är så duktig:) önska att jag också hade viljan att städa:P när ska vi ses? puss o kram

2010-09-02 @ 13:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0