2010-09-05

Är just hemkommen från jobbet. Nu är min jobbarhelg över och det känns
riktigt härligt. Tycker den här helgen har gått ovanligt fort, men det blir bara
roligare och roligare att jobba så det kanske inte är så konstigt. Imorgon går
jag en kort dag, då bara SKA jag träna direkt jag slutar. Har inte haft tid till
det under helgen så jag har börjat få myror i brallan. Sedan är jag ledig på
tisdag, jobbar onsdag och torsdag för att sedan ta en välförtjänt långhelg.
Det känns som att det behövs nu, är helt slut på i kroppen och i huvudet.
Min fina jobbar väl till helgen skulle jag tro eftersom jakten börjar, så jag får
roa mig själv. Det blir nog vila, träning och lite bullbak för min del.

Nu ska jag hoppa in i duschen och invänta min fina som varit på jaktmöte hela
dagen. Kommer somna ovaggat ikväll kan jag lova, håller på att somna här.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0