2010-09-11

Har just kommit hem från en powerwalk, hade tänkt springa men mitt huvud
och min mage var inte riktigt med idag så löpningen får bli imorgon istället.
Nu sitter jag bara och väntar på att klockan ska bli tio, då ska jag följa med
mamma och Yvonne på gymmet. Var ett tag sedan jag var där nu, passar ju
på att vara ute i naturen och träna så mycket som möjligt medans det går.
Men det ska bli härligt att få köra lite styrka!

Senare idag när Malin slutat jobba ska vi åka upp till Sidberg och vara med farmor
och farfar ♥ Jag känner en otrolig längtan ut till landet hela tiden, det är så himla
mysigt att bara njuta av tystnaden.

Nä nu ska jag ta på mig lite andra kläder. Hoppas ni får en härlig lördag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0