2010-09-12

Vaknade med världens träningsvärk. Det känns att jag tränade muskler igår
som jag inte tränat på åratal. Men det är härligt, ett bevis på att jag gjort rätt
för mig! Vill fara på gymmet och träna idag med, men det går icket. Det är det
som är nackdelen med att vara på badhuset och träna, på andra ställen har man
egen nyckel så man kan träna vilken tid på dygnet som helst men inte på bad-
huset. Men jag får träna på något annat sätt tills imorgon då jag kan gymma igen.

Idag är det tråkigt väder, riktigt tråkigt med regn. Men jag ska trotsa regnet och
ta mig en lång promenad efter jag fått i mig lite frukost. Funderar på om jag ska
försöka få med mig min fina, men med tanke på att han säkert ska iväg och jobba
snart igen så tror jag att jag skippar det. Han måste få vila, även om jag skulle
tycka det var mysigt med en liten prommis (;

Senare idag hoppas jag att jag på något sätt tar mig till Sidberg. Mysigaste stället i
världen. Malin skulle ju följa med Marcus och jaga idag, ska bli spännande och höra
hur det har gått! Världens sötaste Marcus och Malin, ord kan inte beskriva hur glad
jag är över att han funnit kärleken. En äkta kärlek som är världens bästa tjej! ♥

Kommentarer
Postat av: malin

En äkta kärlek med världens bästa syster!!!

2010-09-12 @ 21:08:45
URL: http://agirlcalledmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0