2010-09-13

Då var det måndag igen. Ny vecka, nya möjligheter. Jag har varit lång-
ledig sedan i torsdags och bara tagit det lugnt i helgen. Jobbar kväll ikväll
och jag måste säga att det är farligt att vara ledig så länge. Man kommer
ur form, börjar komma in i att vara ledig och känner inte alls för att jobba.
Men det är bara att bita ihop. Nu jobbar jag den här veckan plus helgen
och sedan är jag ledig i nästan en vecka. Fråga mig inte varför, förstår
mig inte riktigt på mitt schema, men jag klagar inte över lite ledighet.
Min fina har ju jobbat nu i starten av älgjakten så han ska fara och jaga nu
på torsdag och sedan är han ledig samma vecka som jag. Känns underbart.

Jag hostar, har ont i halsen och nyser hela tiden. En äcklig förkyldning
är på gång och det gillas inte. Jag som just börjat komma in i mina träningsrutiner
igen. Men förhoppningsvis försvinner den ganska fort efter alla C-vitaminer.

Min fina ska åka och kolla på en bil ikväll. Vi har ingen bil just nu eftersom vi
sålde min stora kärlek (världens finaste Audi) för några veckor sedan. Man
känner sig helt ärligt handikappad utan bil. Tar mig ingenstans och folk blir så
småningom less på att skjutsa en överallt. Men förhoppningsvis så tycker han
om bilen, jag är inte lika kräsen så jag behöver inte följa med ;P Så ikväll kanske
han kommer hem med en BMW som var riktigt fin. Jag har ju som växt upp med
Volvo och älskade Audin så jag vet inte riktigt. Men man vänjer sig och den var
faktiskt riktigt fin på bilderna. Så länge det är en Combi så är jag nöjd, eller
familjebil som jag själv väljer att kalla det ;)

En sånhär BMW är det. Dock inte så ny, men jag tycker det än riktigt fin!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0