Ännu mer tidsfördriv

Namn: Sara
Kallas för: Ingenting tror jag. Bäckman förut iaf.
Födelsedag: 9 April
Födelseort: Lycksele
Stjärntecken: Väduren
Höger eller vänsterhänt: Högerhänt
Piercinga: Öronen, Tungan och haft i läppen
Tatueringar: En text på handleden och en stor på sidan av magen
Längd: 168/169 kanske?
Vikt: haha topsecret
Skostorlek: 38
Hårfärg: Svart
Fräknar: Pyttelite
Motto: Lev varje dag som om det vore din sista
Önskar du att du bodde någon annanstans? Nä, trivs som fisken i vattnet här
Tycker du att du är attraktiv? Nä inte det

Dricker du? Ja, vatten och dricka. Alkohol har jag slutat med.
Röker du? Nä, feströkte förut
Vilket schampo använder du? Tresemme schampo & balsam
Vad är du rädd för? Jag är rädd för mycket. Mörker, förlora någon fler jag älskar osv
Gillar du att tvätta? Nä verkligen inte
Gillar du berg- och dalbanor? Ja


senaste…
Filmen du hyrde? Jag har inte hyrt någon film, men fina har. Det var en wallander film
Filmen du köpte? Det minns jag inte
Låten du hörde:
Kelly Clarksson - My life would suck without you
Personen du ringde? "Mitt hjärta<3" (Peder)
Personen som ringde dig? Samma som ovan.
TV-program du såg? Kvinnor bakom galler

Familjen är? Det bästa som finns
Stockholm är? En stad med gröna lund, vill dit!
Kan du sjunga? Ja dom säger det
Spaghetti eller makaroner? Spaghetti
Land du vill besöka? USA, Thailand, Bulgarien osv osv osv

Låt: Det varierar ganska mycket
Dryck: Vatten
Kläder: Svarta
Film: Wallander & Beck är dom bästa filmerna som finns
Serie: one tree hill


har du någonsin…
Gråtit över en pojke? Många gånger
Gråtit över en flicka? Ja
Ljugit för någon? Ja
Varit i slagsmål? Nej
Blivit arresterad? Nej
Träffat någon från internet IRL? Ja


antal…
Gånger du varit kär? Äkta kärlek har jag bara fått uppleva med min fina Peder ♥
Gånger ditt hjärta brustit? Svår fråga
Hjärtan brustet på grund av dig? Inte vet jag
Tjejer du pussaat? Haha det är säkert rätt många
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Aldrig tror jag?
Boken/tidningen du läste? Sune ;)
Personen du fick e-mail av? Nå reklam skit
Personen du fick brev av? minns inte
Personen du fick sms av? Mitt hjärta
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Det var längesen
Saken du köpte? Ett par leggins och en kofta
Vad har du gjort idag? Tagit mig en sovmorgon, tränat och ätit lunch
Brukar du svära mycket? Ja, rätt mycket
När stiger du upp på morgonen? Beror på hur jag jobbar, börjar jag sju så stiger jag upp sex
Vad har du på dig? Ett svart linne & min finas mjukisbyxor
Vad är du allergisk mot? Lögner
Var har du ont? I min rygg
Använder du hårspray? Typ inte men det händer ibland
Kan du stå på händer? Nej eller ja om jag ställer dom under fötterna
Håkan Hellström eller The Ark? Ingen av dom!
Salt eller socker? SOCKER!
Gillar du ketchup? ja
Är du glad nu? Just nu är jag rätt glad
Var du glad igår? Nä det var jag inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0