det är en tävling och jag ska vinna den

Jag har tänkt nu och jag har bestämt mig för att genomgå det, ännu en
gång. Det är ett val som jag själv tagit, som jag själv vill och ingen ska
få mig att ändra på det. Det känns otroligt tungt med tanke på att jag vet
att det är svårt, svårt att genomgå själv. Men jag får tänka på dig pappa
och verkligen kämpa. Jag klarar allting när jag tänker på dig. Allting.

Imorse när jag var ute och sprang tänkte jag på dig. Jag hade sån energi.
Det kändes som om jag kunde springa flera mil, du kanske var med mig?
Du sprang säkert brevid mig. Du peppade mig. Du fick mig att ge allt.

Jag drömde om dig inatt. Jag drömde att du inte blev helt frisk men du levde.
Du vek inte in dina åror, du fanns kvar hos oss. Tårarna rann när jag vaknade.
Det var bara en dröm, en underbar dröm. En dröm som jag önskade mest av
allt var verklighet, min verklighet. Jag vill att du ska leva pappa, jag behöver
dig här nere på jorden. Himlens finaste ängel, jag skulle göra allt för att få se dig igen.

En stor utmaning.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0