. . . . . . . .

Jag har så många tankar i mitt huvud som bara vill ut men jag har så
svårt att få fram rätt ord. Mycket blir fel, speciellt när man skriver i en
blogg där främmande människor läser och kan missuppfatta. Men jag
försöker iallafall, skulle aldrig såra någon människa medvetet. Aldrig.

Det är bara så knäppt allting. I din närhet känner jag mig som en idiot.
Jag känner mig som om jag vore flera nivåer under dig. Känner mig totalt
värdelös om jag ska vara ärlig, mitt självförtroende sänks ännu mer och
så ska det inte vara. Såhär var det inte förut, jag trivdes och var jätteglad
men nu har det gått för långt. Det är inte alls som förr, det är någonting som
inte stämmer och därför väljer jag att avstå från det. Man ska inte göra
saker som får en att må dåligt, trots att det inte känns bra att släppa.

Alltid är det någonting. Blä. Jag blir bara så himla less på självgoda människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0