Tillsammans klarar vi allt. Idag för exakt ett år sedan satt jag på en föreläsning
om äldre's sjukdomar med några ur klassen. Allting var som vanligt. Jag hade
varit ute på en lång morgon promenad innan, pratat med Pappa i telefon och
som han skrattade för att jag inte klarade av att göra upp elden hemma. Han
försökte hjälpa mig genom telefon och tillslut klarade jag det. Vi sa att vi skulle
ses sen. När jag sitter där på föreläsningen märker jag att jag har flera missade
samtal från både Marcus och Mamma. På ett sms från Mamma stod det "Du måste
svara, Pappa är jättesjuk!
" Idag för exakt ett år sedan föll Pappa ihop på fotbolls-
planen. Idag för ett år sedan vändes hela mitt liv upp och ned. Idag för exakt ett
år sedan hade vi åtta tunga, åtta fruktansvärda, åtta hemska dagar framför oss.
Vi visste inte vad som väntade. Idag vet jag vad som väntar. En extra jobbig dag
med många tårar. Jag saknar min Pappa och jag älskar honom så himla mycket.

Min fina, starka familj som fått mig att orka kämpa. Jag älskar er så mycket


Kommentarer
Postat av: beundrare av marcus

ja gillar när de är mycket bilder på Marcus :) dessutom så blir bloggen bara snyggare med lite Marcus Perspektiv i den ;) love you marcus

2010-09-30 @ 15:47:27
Postat av: beundrare av marcus2

Håller helt med föregående kommentar, önskar jag fick se Marcus naken bredvid mig i sängen varje kväll...... Nämen de får jag ju ;) hur som helst <3

2010-10-04 @ 22:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0