happy

Har alldeles precis kommit hem från jobbet. Denna kväll har bara
flygit iväg, det går fort när man har roligt. Chefen pratade med mig
idag och jag skrev under anställningsavtalet. Hon har förlängt tiden
sen jag började i sommar, nu är avtalet förlängt till början av nästa
år och förhoppningsvis kommer det förlängas ännu mer då. Jag är
så glad så jag tror att jag spricker. Jag är en av dom få som lyckats
få jobb i min klass, alltså min omvårdnads klass. Jag är så glad att jag inte
är en av dom som är arbetslösa, det skulle jag aldrig klara av. Så
jag är mer än nöjd. Det känns mycket bättre nu när man vet att man har
ett ställe att gå till i några månader. Det känns tryggt.

Denna helg kommer bara bestå av jobb. Ska försöka klämma in lite träning
också, men det är så svårt. Imorgon jobbar jag heldag så när jag kommer
hem kommer jag väl vara helt slut på. Sedan på söndag jobbar jag delad
tur och då när man är ledig mitt på dagen vill man helst ligga och vila så man
orkar jobba kvällen. Världsproblem. Men jag hittar nog lite tid.

Nu har jag fikat lite, ska lägga mig brevid min fina i soffan och sedan försöka
komma isäng rätt snart. Annars kommer jag vara som en zombie imorgon.


såååååhär glad är jag nu, om inte ännu gladare. Haha!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0