helg!



Nu har jag tagit helg! Nästa pass är på måndagkväll och ord kan inte
beskriva hur härligt det känns att få vara lite långledig. Jag är alldeles
trött i huvudet så lite vila behövs. Jobbar sedan hela nästa vecka och
helgen som kommer + måndagen sedan är jag ledig nästan en hel vecka
igen. Haha! Snacka om att ha ett bra schema. Jag stormtrivs.

Ska äta färdigt och sedan göra mig klar för att fara och handla med mamsen.
Imorgon har jag först bjudit hem farmor & farfar på kaffe så ska köpa något
fikabröd, orkar inte ställa mig och baka ikväll och så ska jag handla till middagen
imorgon som blir tacos. Marcus, Malin och mamma ska komma hit och äta med
oss. Det ska bli roligt att få laga mat till fler personer än två ;)

Nä nu ska jag göra mig klar och skutta över till mamma. Ha en trevlig kväll!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0