jag faller tillbaka

Rädslan gnanger inombors. Det är inte meningen att det ska vara såhär.
Det borde inte vara såhär, får inte vara såhär, orkar inte när det är såhär.
Varför? Jag vet inte, önskar jag hade ett svar så jag kunde göra saker och
ting bättre. Jag har ingen ork just nu, känner mig så svag i hela kroppen
och bara skakar. Känner hur tårarna bränner under mina ögonlock, jag kan
inte hindra dom från att rinna. Inte när det är såhär, inte när det känns såhär.
Det här är det sista jag behöver. Hatar att känna denna rädsla.

Jag gör inte alltid rätt. Inte alltid fel. Jag är bara en människa, en svag människa
som håller på att falla isär. Kanske därför saker och ting jämt blir så knepiga.

Man ska inte vara rädd för morgondagen, man ska inte behöva vara rädd för
framtiden. Det är inte meningen. Man ska njuta, vara lycklig, känna lycka.

Hoppas på lite sömn inatt iallafall. Tack & hej.

Kommentarer
Postat av: mamma

Finns alltid, älskar dig så oerhört mycket <3

2010-09-07 @ 07:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0