Jag saknar Alanya ♥




Jag längtar tillbaka till Alanya, fruktansvärt mycket. Jag saknar värmen och den
goda maten. Jag saknar människorna, jag saknar allting med Alanya.

Vi ska helt klart åka på en liknande resa snart igen. Jag har redan börjat kolla
igenom resor, det får mig inte att vilja åka mindre. Men nästa gång tror jag att
det blir två veckor, en vecka var nästan för lite. Jag ville ju se delfiner men det
hann vi aldrig med. Så nästa resa bara SKA jag få se delfiner :)

Resan till Alanya var en underbar upplevelse och jag vet att jag talar för alla när
jag säger det. Vi behövde det och jag blir glad av att tänka tillbaka på det.
Helt klart ett minne för livet!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0