Jobb, tacos & mys med världens bästa farmor & farfar

Puh! Den här dagen har varit riktigt jobbig. Mycket spring, det har larmat
hela tiden så vi har knappt suttit en minut. Men eftersom det funnits något
att göra precis hela tiden så har dagen gått väldigt snabbt. När jag kom hem
till älskade mamsen stod maten på bordet. TACK! ♥

Så nu är magen glad och jag ska alldeles strax fara på affären och köpa lite
godis som jag ska ta med mig till Sidberg ikväll. Min älskade Marcus är ju där
och jagar. Han ville att jag skulle köpa med mig lite när jag ändå ska åka dit.
Ska bli mysigt att bara ta det lugnt ikväll, min fina är fortfarande i Tjäl så jag
får helt enkelt roa mig med annat ;) Men snaaart ses vi. Jag saknar dig Peder!

Ha en trevlig lördagkväll!

Kommentarer
Postat av: simone

åh vad härligt det ser ut :)

2010-09-23 @ 11:00:04
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0