love of my life

Jag är glad. Just nu är jag så himla glad så jag tror att jag spricker.
Mycket händer i livet just nu. Allt från kaos till underbara saker och
det är bara att bita ihop. När det är mycket som händer på samma
gång brukar jag komma ur "spåret" lite men just nu känns det som
om jag har allting på plats och förhoppningsvis stämmer det. Jag har
en helt fantastisk pojkvän, många som läser min blogg har säkert
lessnat på att höra det men jag kan inte säga det för många gånger.
Han är verkligen Han med stort H! Han är min bästa vän & livskamrat.
Den jag aldrig vill vara utan, den sista jag tänker på när jag somnar
och den första jag tänker på när jag vaknar. Att få vakna upp med
honom varje morgon är min verklighet och den verkligheten vill jag
aldrig någonsin vara utan. Det här kallas äkta kärlek, lycka på riktigt.

Nu ska vi krypa ned i soffan och mysa framför en bra film. Vi köpte tre
nya filmer tidigare ikväll som vi ska se. Så nu ska jag skynda mig in i
duschen så inte min fina börjar filmen utan mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0