måndagkväll

Har just kommit hem från jobbet, jag är heeelt slut på! Först när jag började
halv fyra så var ingenting gjort, dom flesta låg och knappt någon var inne i
matsalen. Så vi som jobbade kväll fick kämpa för att få upp alla vilket ledde
till att middagen blev försenad. Sedan tar det åratal att diska och göra klart
så vi hann inte ha någon fika rast ikväll, vi har sprungit hela kvällen på larm
som kommit exakt hela tiden. Nä, jag tycker verkligen inte om såna kvällar.
Man vill helst ha en liten rast efter alla ätit middag och man diskat innan man
börjar med kvällsfikat. Men det gick ändå, tycker att vi kämpade på bra.

Jag håller på att somna här men jag väntar med spänning på att min fina ska
komma hem med den nya bilen! Han och Linus har varit i Dorotea ikväll och
det blev bil köp ändå. Jag är överlycklig, nu är vi inte handikappade längre och
måste låna bilar av människor. Dessutom så verkar min fina vara nöjd över
köpet så det känns bra. Huvudsaken är att han är nöjd, för då är jag nöjd.
Så när han kommer hem ska vi ta en sväng i den nya bilen, jag ska då minsann
få ta den på jobbet imorgon så jag måste ju nästan prov köra den ikväll ;)

Det känns att en äckel förkyldning är på gång, huvudet är tungt och jag blir
trött för ingenting. Är tröttare än vanligt efter ett arbetspass och är lite nervös
över morgondagen då jag jobbar från sju till halv fem. Men så länge jag inte
har feber så funkar det. Dessutom så förlorar jag en massa pengar nästa vecka
när jag inte har en endaste tur på schemat så det är bara att bita ihop.

Nä ska fortsätta njuta av Melissa Horn's fantastiska låtar och vänta på min fina.


världens bästa farfar och jag. Har inte varit där på en dag och saknar dom redan!
Kommentarer
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt..



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-09-14 @ 09:47:32
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0