mohaha - ha

För det första, jag hatar människor som inte kan stå för det dom skriver.
För det andra, har du problem med att glädjas åt andra? I det inlägget
som du kom på att du skulle kommentera så var jag överlycklig över att
jag fått fortsatt jobb på stället jag är nu. Avundsjuk eller?

Anonyma kommentarer tas alltid bort. Kommentarer från idioter som bara
sårar tas bort. Förstår inte varför människor orkar hålla på.

Jaja. Jag är glad över att jag fått fortsatt jobb, som många andra inte fått.
Det har jag all rätt till att vara. Så det så.


Kommentarer
Postat av: josefine

Tack för din gissning i gissa kändisen! Svaret kommer senare ikväll och då länkar jag även en vinnare :)

2010-09-08 @ 15:35:38
URL: http://technicolor.blogg.se/
Postat av: Josefine

Rätt svar från gissa kändisen finns nu i bloggen! Tre personer blev länkade, är du en av dom? Checka in!



Det finns även en ny gissa kändisen så om du inte blev länkad den här gången kanske du får bättre lycka nästa gång!



Ha en fortsatt trevlig kväll :)<3

2010-09-08 @ 20:14:06
URL: http://technicolor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0