myslördag med mamsen!

Sitter hos mamma och myser. Bor här när min fina jobbar, vilket jag själv tycker
är en väldigt bra idé och jag vet att mamma håller med ;) Nä, men jag är så mörk-
rädd så jag klarar inte av att sitta hemma själv när det är börjar bli mörkt ute.
Minsta lilla ljud jag hör så tror jag att det är någon som kommit in i lägenheten och
ska döda mig. Mesigt såklart men sån är jag. Då är det mycket roligare och mycket
mysigare att vara här hos mamma. Bara umgås och ha roligt.

Är så glad att jag och min fina hann ta en mysig kvällspromenad innan han skulle
iväg på jobbet. Vi skrattade, pratade om framtiden och blev nykära på nytt ;)
Jag är verkligen överlycklig över att få ha denna fina människa i mitt liv, mitt fina hjärta.

Nu ska jag fortsätta smaska på mina morötter och dricka ramlösa. Försöker minska på
intaget av godis, chips och dricka. Hitills har det gått ganska bra, men det kommer bli
svårare. Speciellt när det är helg och mamma har världens fetaste godisskål på bordet.
Men jag tänker bita ihop. Jag klarar det, precis som allt det andra jag ska klara.

  

Kommentarer
Postat av: mamma

Du är alltid välkommen <3

2010-09-12 @ 00:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0