Och efter en trevlig kväll säger jag godnatt!

Är fortfarande helt trött i huvudet och jag blev inte piggare av att köra bil
några mil till älskade Farmor och Farfar. Men det var det värt, jättemysigt!
Jag köpte med godis till min älskade bror som blev väldigt uppskattat, vi
pratade massor och jag skrattade så tårarna nästan rann. Jag har helt ärligt
världens sötaste Farmor & Farfar. Världens bästa farföräldrar som jag älskar
så mycket. Det låter kanske knäppt, men varje gång jag är där så känns det
som om jag är så nära Pappa. Precis som om han är där. Fantastisk känsla.
När det började bli mörkt så begav jag mig hemåt, inte det roligaste att köra
hem själv när det är kolsvart ute men jag kom hem hel iallafall.

Imorgon står det jobb på schemat igen, en delad tur. Börjar klockan sju och
slutar kring halv ett, sedan börjar jag om fem igen och slutar klockan nio.
Är så grymt less på att jobba nu, är svag i hela kroppen och vill ingenting
annat än att vila i mängder. Men snaaaart. Snart får jag vila upp mig så man
får lite mer energi och mer glädje när man ska gå på jobbet. Är ju så tråkigt
att jobba när man inte har någon ork, allting känns meningslöst och då går
dagarna fruktansvärt sakta. Men förhoppningsvis är jag lite gladare när jag
fått mysa med min fina en hel vecka och bara fått vara en stund.

Ska även gå och rösta imorgon. Typiskt mig som slarvat bort mitt röstkort, men
det ska nog fungera ändå får jag hoppas. Har velat fram och tillbaka om vad jag
ska rösta på, men efter debatten som var på TV igår så är mitt val självklart.

Nä nu hörs vi inte mer ikväll, är alldeles för trött och alldeles för less allting ikväll.
Sköt om er!



Kommentarer
Postat av: emmelist

hoppas du fick sova riktigt gott :D

2010-09-20 @ 15:10:21
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0