regn - powernap - jobb



Ingen har väl undgått det otroligt dåliga vädret som varat i flera dagar
nu. Man blir lätt irriterad och besviken, nästan så man blir deprimerad
också. Det bara regnar och regnar, igår när vi åkte till Tjäl regnade det
så mycket att vi knappt såg vägen. Blä. Nog för att jag längtade efter
hösten och vintern, ville att sommaren skulle vara över fort men detta
väder är inte något jag gillar. Men trots det så njuter jag av hur fin träden
blir, hur mysigt det är när löven faller och hur härligt det är att dra på sig
en mysig kofta för att inte frysa.

Ska alldeles snart göra mig klar för att åka på jobbet. Hann ta mig en liten
powernap tidigare, var helt slut på efter promenaden. Jag klev ju upp när
min fina åkte till skogen för att jaga, jag kunde inte somna om så jag körde
hem till Lycksele klockan sex imorse. Kan säga att jag hade bra gärna velat
stanna kvar där, när jag kom ned hade dom tänt en brasa och det var bara
så myyysigt. Men snart är det måndag och då åker jag till Tjäl en vecka. Mys!

Nä, nu hörs vi inget mer idag! Hoppas ni får en bra fredagkväll.
Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo men nu håller jag på att sluta ;) Hur går det för dig på den fronten? :)

2010-09-17 @ 14:56:00
URL: http://julialonnback.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag vet inte riktigt, ett år tror jag men jag insåg att jag har fan inte råd ;)

2010-09-17 @ 23:09:23
URL: http://julialonnback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0