Tandläkare är läskiga!

Nu har jag kommit hem från jobbet och från ett snabbt besök hos tandläkaren.
Förstår inte vad det är med mig och tandläkaren egentligen, är alltid så otroligt
nervös när jag ska dit. Skakar och kallsvettas varenda gång jag vet att jag ska
gå dit. Förstår inte varför, jag är ju inte rädd dom precis men det har bara alltid
varit så. Det är någonting med tandläkarmiljön som jag inte gillar. Huvva!
Men jag överlevde trots alla slangar i min mun. Jag har ju haft tandställning för
att fixa till mina framtänder som stod åt alla möjliga håll, så när man tar bort den
så får man en grej bakom tänderna så tänderna inte ska flytta sig. Den grejen
har lossnat för mig ett X antal gånger nu och jag är riktigt less på det. Den lossnar
och står ut så jag skär mig på tungan och kan knappt äta. Men nu ber jag till gud
att den ska sitta bättre, för jag vill inte dit igen.

Men annars så har dagen varit kanon. Hanna har börjat på jobbet så nu känns det
extra roligt att gå till jobbet. Vi gick omvårdnad tillsammans i tre år och satt nästan
ihop. Vi var alltid med varandra och hade fruktansvärt roligt så det känns kul att vi
ska jobba med varandra framöver. Jag har så härliga arbetskamrater! Jag får skratta
varje dag, alla är så snälla så det känns aldrig drygt att åka på jobbet. Underbart!

Nu sitter jag och väntar på att min fina ska sluta jobba så jag får mig någon middag
idag. Sedan ikväll kanske vi åker upp till Sidberg en sväng och hälsar på, var ett tag
sedan jag var där nu eftersom vi var i Tjäl hela veckan jag var ledig. Så då var det
dags för lite längtan efter att köpa hus i en by igen ;) Älskar Sidberg!


Saknar dig Pappa. Går inte en sekund utan att jag tänker på dig, fina Pappa.
Jag älskar dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0