ticket to heaven

Om man kunde resa till himlen så skulle jag göra det. Där skulle jag
stanna några år för att sedan återvända hem igen. Jag skulle vara
hemma ett tag och sedan resa tillbaka. Bara för att få vara med dig.
Bara för att få hålla om dig länge och säga hur mycket jag älskar
dig. Det vet du redan, hur mycket jag älskar dig. Men jag kan aldrig
säga det för många gånger pappa. Om jag fick träffa dig skulle jag
inte kunna sluta säga det. Bara för att jag vill att du ska få höra det.
Jag vill höra dig säga att du älskar mig med. Även om det gör ont att
tänka tillbaka på tiden när du låg på sjukhuset så ler jag lite. Du sa att
du älskade mig med, flera gånger. Det värmer i hela mig när jag tänker
på det. Du höll min hand så hårt och pussade min kind. Din värme, min trygghet.

Jag vill bara se dig. Jag letar efter dig överallt men finner dig inte. Det gör ont.
Det gör ont att inte hitta dig någonstans. Jag vet att jag kommer få leta hela
mitt liv utan att finna dig, men ändå kan jag inte sluta hoppas på att få se dig
igen. Bara en sista gång, bara en gång till pappa. Jag behöver dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0