Tisdag 28/9-10

Sängen var riktigt härlig imorse, men jag valde att kliva upp lite tidigare
eftersom jag tar sån tid på mig. Jobbar från 12-17 idag, en härlig tur med
andra ord. Skönast är ändå att jobba mitt under dagen, mest att göra på
mornarna och kvällarna. Ska ha med mig en elev idag som läser till
sjuksköterska, det känns spännande! Hon skulle gå en vecka med en under-
sköterska och resten med våran sköterska. Jag har aldrig fått ha en elev
med mig någonsin så det känns lite pirrigt. Men det går nog bra :)

Imorgon skulle jag egentligen vara ledig eftersom jag jobbar helgen som
kommer men jag får inte vara ledig. Det är andra delen av läkemedelsutbildningen
imorgon och den måste jag gå på. Känns lite drygt eftersom jag skulle vilja vara
ledig innan jag ska jobba hela helgen, men den första delen var riktigt intressant
så det ska nog gå vägen. Går jag inte imorgon måste jag gå med personal från
något annat boende och det vill jag inte. Så det är bara att härda!

Nä nu ska jag äta någon lunch och fortsätta göra mig klar för att åka på jobbet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0