Lördagkväll.

Finns inga ord för hur trött jag är just nu. Sitter här som en zombie och
kämpar för att hålla upp ögonen. Skulle mest av allt vilja borsta tänderna
och krypa ned i sängen för att sova men det går icket. Om jag somnar nu
så sover jag bara några timmar och sedan är jag klarvaken när jag borde
sova. Att kliva upp sex och jobba till fem tar verkligen på, men nu är det
bara att ladda för en delad tur imorgon och en kort dag på måndag sedan
är jag ledig på tisdag. Skönt! Då ska jag ta mig en välförtjänt sovmorgon.

Ikväll blir det bara lugnt. Jag hade tänkt träna med mamma men jag känner
inte att jag orkar, det får bli en annan kväll. Just nu är dom på sjukhuset med
min älskade Marcus, han har skadat sig under en fotbollsmatch men det
verkar inte vara något allvarligt så jag behöver inte oroa mig. Min lilla Marcus.

Nu ska jag lägga mig i soffan och mysa med världens finaste. Han hade förresten
middagen färdig när jag kom hem, underbaring! Han hade gjort kycklinggryta a la
himself och den var jättegod. Sen bjöd han på efterrätt också, äpple i ugn. Mums!


Sitter och tittar på bilderna som jag tagit på lilla Albin. Vilken liten goding.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0