söndagsmys

Just hemkommen från älskade mamsen där jag tillbringat min söndagkväll.
Fick världens energi kick direkt jag kom dit så jag tog mig en lång promenad
i regnet. Tog mig en timmes promenad och gick sedan tillbaka till mamma.
Drack en stor kopp kanel te och myste i tvsoffan framför Ensam mamma söker
som hade seriestart ikväll. Vet inte varför jag tycker om det programmet, det
är bara så himla roligt och se ifall dom här tjejerna finner den stora kärleken.
Huvudet började kännas tungt eftersom världens fetaste förkyldning är på G så
jag begav mig hemåt och nu sitter jag här i min ensamhet. Har tänt alla lampor
som finns i hela lägenheten och försöker få bort alla hemska tankar om att någon
är här. Längtar så tills min fina slutar jobba så jag får en trygg famn att krypa upp till.

Tidigare idag lånade jag mammas bil och åkte upp till Sidberg, myste med farmor en
bra stund. Sedan när Marcus, Malin och farfar kom hem från skogen så åt vi en god
middag. Älskar att vara där, det är så härligt att åka upp dit och få rensa tankarna lite.
På hemresan fick jag verkligen le. Malin åkte med mig hem och vi pratade om allt
mellan himmel och jord. Det glädjer mig att dom två funnit varandra, så himla fina
tillsammans och hon är så härlig! Har aldrig fått skratta så mycket någonsin tror jag.
Jag är överlycklig för min fina storebror's skull. Han har aldrig haft och kommer aldrig
hitta någon så underbar som Malin. Och det kommer rakt från mitt hjärta.

Nu ska jag fortsätta tycka synd om mig själv, dricka en  kopp te och kanske slå
på en bra film. Imorgon ska jag upp tidigt och träna, himla härligt att träna direkt på
morgonen så har man gjort bort det och behöver inte försöka få tid att göra det under
dagen. Så jobbar jag kväll imorgon. Farligt att vara ledig några dagar för man kommer
lite ur form ;P Men det är bara att bita ihop, nu jobbar jag nästan hela veckan och helgen
som kommer sedan är jag ledig en vecka. Då ska jag åka till Tjäl med min fina och bara
vara. Det ska bli himla härligt, vill att veckan ska gå foooort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0