Nu är det dags!

Nä nu har det verkligen gått för långt. Har snusat upp en hel dosa på bara en
dag, min fina köpte en ny dosa till mig imorse och nu är den slut. Hjälp, har aldrig
snusat såhär mycket sedan jag började och det känns verkligen att det är dags att
ta tag i det innan det blir ännu värre. När jag gick skola så snusade nästan alla i
min klass så det gick åt fanders när jag försökte sluta, jag såg alla lägga in en snus
hela tiden och föll tillbaka. Samma sak nu när jag jobbar, det är många som snusar
på mitt jobb och man blir lätt sugen. Jag är en sån som inte kan stå emot, men har
andra klarat det så borde jag också klara det. Det känns gruvsamt, det låter himla
fjantigt men det är en del av min vardag. En STOR del. Jag har snusat i flera år och
aldrig klarat av att hålla upp mer än en vecka. Blir nervös bara jag tänker på det men
nu har jag bestämt mig. Jag ska börja med att trappa ned, för att sluta helt och hållet
kommer aldrig gå. Sedan ska jag verkligen gå in för det, jag vet en uppe i himlen som
så gärna ville att jag skulle sluta. Så länge jag har det i tankarna så vet jag att jag
kommer klara det. Jag ska göra dig stolt älskade pappa.









Kommentarer
Postat av: Frida Johansson

Jag trodde inte heller att jag skulle kunna sluta efter alla år. Men det går bara man verkligen vill. Bästa sättet är att tvärsluta helt annars faller man lätt tillbaka. Lycka till :)

2010-09-15 @ 17:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0