goodnight

Har haft en kanon kväll med älskade Frida. Det spelar ingen roll hur
lite vi ses, det är alltid detsamma när vi väl träffas. Hon är guld värd.

Nu har jag målat naglarna, ätit choklad som världens finaste kom hem
med till mig så nu är jag redo för sängen. Ska upp tidigt imorgon och
träna med mamma. Har bokat bandet en timme så det blir nog lite löpning.

Jobbar imorgonkväll och hela helgen. Det känns sådär om jag ska vara
ärlig. Det ger pengar så jag ska inte klaga, men hade hellre varit ledig
om man säger så. Men det är bara att bita ihop, jag klagar inte när pengarna
kommer in på kontot och jag älskar att jobba med äldre. Det gör mig glad.
En tant säger alltid hur mycket hon tycker om mig. Hur fin jag är och hur
grymt mycket hon tänker på mig sedan jag berättade att min pappa gått bort.
Det är såna människor som får en att orka gå till jobbet varje dag.

Nä. Godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0