Fredagkväll.

Nu har vi landat. Det kändes härligt att komma hem till lägenheten trots
att veckan i Tjäl varit helt underbar. Jag har verkligen fått slappna av och
njutit av min ledighet, ett plus att det varit kanonväder hela veckan så det
har blivit många långa promenader i det mysiga höstvädret! Jag skulle faktiskt
kunna bo i Tjäl, om det fanns jobb för både mig och Peder i närheten så hade
jag inte tvekat. Det är så himla mysigt där och man får verkligen koppla av.
Målet är väl att en dag flytta till en by, min dröm är väl att bo på Lyckan här lite
utanför Lycksele. Helt perfekt, nära till vattnet och Peder skulle i princip bo granne
med sitt jobb. Hah! Nä, men jag flyttar aldrig långt från Lycksele. Pappas grav är
här, bara det får mig att aldrig vilja flytta härifrån. Skulle aldrig klara av att vara
så långt ifrån honom. Jag har min älskade familj här som jag inte klarar en dag utan
och mina underbara vänner. Så ett hus i en by nära Lycksele skulle vara perfekt!

Framtidsdrömmar och framtidsplaner gör mig lycklig. Jag är så fruktansvärt lycklig
just nu, känslan går inte att beskriva med ord. Jag har världens finaste människa
i mitt liv som gör allting så perfekt, han får mig verkligen att le på insidan och jag
har aldrig tidigare fått uppleva något liknande. Jag vet att vi har så många år framför
oss, så många lyckliga år och jag kan knappt vänta. Du är ljuset i mitt liv.
Så länge vi är tillsammans faller resten på plats



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0