Måndagsmys

Jag har ont i min lilla mage. Måste anstränga mig för att kunna sitta upp och det
är väl ett tecken på att något inte stämmer. Men jag tror att det beror på att jag
helt enkelt äter på för oregelbundna tider. Något jag borde lärt mig för längesen
men det är inte så lätt. När jag är ensam ofta så tänker jag inte ens på mat, det
är bara när min fina är hemma som jag äter ofta och mycket. Han påminner mig
om att äta, haha! Inte alls bra där Sara. Så sitter jag och proppar i mig äpplen
nu vilket man absolut inte ska äta när man har ont i magen men dom låg bara där
på bordet och stirrade på mig. Jag kunde ju inte bara strunta i dom. Mumsigt!

Ikväll har jag och min fina varit i älskade Sidberg och hälsat på. Mysigt att få lite
tid med världens bästa farföräldrar! Fikat gott, pratat och skrattat som alltid när
man är där. Mysigt också att få busa lite med min bebis, Busy. Jag skämtar inte
när jag säger att det är världens lugnaste, finaste och mysigaste hund. Hon är så
go och jag saknar henne nå fruktansvärt. Men det är skönt att se henne må så bra.

Nä om jag kanske skulle ta mig en lång, varm dusch så magen börjar göra lite mindre
ont. Det brukar faktiskt hjälpa med en varm dusch, men jag skulle haft en sån värme
dyna som man lägger på magen. Mamma har ju en, kanske ska sno den nästa gång jag
far dit ;) Jag hade förresten jättestora problem med min mage när jag var mindre, mamma
och Pappa fick varje kväll sitta och stryka min mage så jag kunde sova. Så nu vet ni det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0