jag ler alltid när jag tänker på dig




Att vakna varje morgon med dig, det är min verklighet. Än var sängen
skulle stå i hela världen så vill jag vakna upp med dig och somna varje
natt - med dig. Vår kärlek är så förunderligt stark, jag har aldrig någonsin
fått uppleva äkta kärlek, inte förren jag mötte dig. Efter lite mer än två år
så ler jag fortfarande både på insidan och utsidan när jag tänker på dig.

Aldrig någonsin har jag känt mig så älskad och behövd. Aldrig någonsin
har jag känt den här tryggheten som jag känner när du är vid min sida.
Det spelar ingen roll om det skulle vara flera stycken i ett rum, du kollar
på mig och visar jag är den enda för dig. Du älskar mig lika mycket på
morgonen när jag ser ut som ett troll, du älskar mig lika mycket hur jag
än förändras. Du älskar mig trots mina brister och du finns alltid där.

Jag behöver dig. Jag behöver dig för att du får mig att orka kämpa vidare.
Jag behöver dig för att du får mig att må så fruktansvärt bra, du gör mig
till den lyckligaste i hela världen. Jag har funnit lyckan - och den är med dig.

Vi har så mycket kvar. Våran framtid. Våra framtidsplaner. Det finns så
oerhört mycket att se framemot och jag kan knappt vänta. Mitt liv vill jag dela
med dig - bara med dig. Jag vill föralltid vara din. Tills döden skiljer oss åt.

Min snygging, min fina, min hjälte, mitt hjärta. Jag älskar dig, oändligt mycket
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0