torsdagkväll

Är helt slut på i både kropp och själ. Det tog på att jobba idag och jag
hade ingen middagsrast eftersom allt med tiderna blev knas så det har
varit fullt upp hela dagen/kvällen. Men som tur var så fick jag lite mat
i magen när jag slutade så nu känns allt lite bättre. Ska alldeles strax
hoppa isäng så jag orkar med morgondagen. Jobbar nu hela helgen
och med tanke på att det är marknad här så känns det väl mindre spännande.
Men det är bara att bita ihop. När jag tänker på hur mycket pengar jag hunnit
få in på mitt sparkonto dom senaste månaderna så vill jag bara jobba mer!

Min fina & min älskade storebror har varit i Övik ikväll och sett Modo spela.
Är lite besviken över att jag inte hade möjlighet att följa med, det är så mysigt
att fara och se hockey med grabbarna. Men framöver så hoppas jag att Modo
spelar när jag är ledig. Fick höra att Modo förlorade men dom hade det väldigt
bra på deras lilla tripp och huvudsaken är väl det :) På tal om dom två, hur
är det möjligt att dom är så lika? Dom är född på samma dag och dom är så
fruktansvärt lika. Dom tycker om varandra, pratar typ jämt med varandra och
kommer fruktansvärt bra överens. Jag älskar mina fina grabbar!

Trots att jag jobbar hela helgen så hoppas jag att att någon vänlig själ handlar
marknadsgodis, marknadschips och munkar till mig. Vänlig själ = mamma!;)
Det kan man bara inte missa.


Kommentarer
Postat av: mamma

chek! <3

2010-09-30 @ 23:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0