2010-09-09

Skulle egentligen ta mig en väldigt lång sovmorgon idag eftersom jag
inte börjar jobba förren klockan tolv, men jag vaknade av att Sofia
skickade ett sms och ville ta en morgonpromenad så jag drog mig upp
och följde med ut! Det var så härligt och så roligt att umgås lite igen
eftersom vi inte setts sen bröllopet. Elsa Belsa har blivit så stor, det
är fantastiskt hur hon växer. Tyckte nyss hon var pytteliten och nu kan
hon prata lite och snart gå. Lilla söta Elsa Belsa.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan göra något åt mitt hår som ser
ut som en riskvast. Jobbar bara fem timmar idag och sedan gör jag helg.
Det känns så skönt att vara lite långledig för nu behövs det verkligen, har
jobbat ganska mycket dom senaste dagarna så det ska bli skönt att inte
behöva kliva upp sex varje morgon och kunna göra vad man vill om dagarna
utan att ha någon tid att passa. Lite trist att min fina jobbar så mycket nu
under hösten, vi hinner knappt göra något men jag får helt enkelt roa mig själv.
Min helg kommer bestå av vila, mat och träning.

Min fina ligger fortfarande och sover så jag försöker smyga så han inte ska vakna.
Dom arbetar från sju på morgonen till två på natten, jag förstår att han är helt slut.
Min lilla älskling!

Nä nu måste jag skutta in i duschen. Bästa Marcus kommer hit och äter lunch vid
elva och så ska jag åka med han in på jobbet sen. Som tack för att jag fått låna
hans bil i veckan så bjuder jag på lunch. Bra deal tycker jag ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0