världens bästa farmor & farfar





Haft en jättemysigt dag i Sidberg med världens bästa farmor & farfar.
Det är alltid så härligt att komma dit. Man känner sig som ett litet barn
igen, det är precis så som det var när man var liten. Det pirrar fortfarande
i min mage när jag ska åka dit, det är något speciellt. Underbart.
Att åka dit och bara umgås är det underbaraste som finns, att få lite egen
tid med pappas fina mamma och pappa. Jag älskar dom så mycket.

Vi har grävt upp pären, dolat på ute i det fina vädret, planterat blommor och
ätit surströmming. Mums! Usch tänker nog en del, men surströmming på
macka med rödlök är det godaste som finns.

Jag älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0