Världens bästa vän

Det stod om dig i tidningen pappa. Igår när derbyt var mellan Lycksele och
Betsele så delades det ut två stipendium till två av lyckseles spelare. Dessa
stipendium delas ut för att hedra ditt minne. Henrik var hos mamma för någon
kväll sedan och jag fick se diplomen, dom var jättefina. Det stod ditt namn
stort och så var det en fin bild också. Tränaren som tog över efter dig, en vän
till dig som spelat i ditt lag hade sagt till tidningen att detta pris var för att hedra
ditt minne och det kommer delas ut i all evighet. Jag tycker det var så fint.
I all evighet. Just dom orden gjorde mig varm, i all evighet kommer du leva kvar.

Gick in på Lycksele's hemsida och fann några fina kommentarer från spelare.
Pappa, det är så fel att du inte är deras tränare längre. Jag förstår det inte.
Men jag vet att du alltid kommer leva kvar. I deras hjärtan, i våra hjärtan.

" Vila i frid, jag kan inte tro att du inte finns längre för oss och hela laget :( "

" Vila i frid Coach, du var en fantastiskt bra människa <3 "

Jag älskar dig pappa. Min fina pappa, världens bästa vän. Du är min hjälte.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0