Fredag 1 April

Jag är helt slut på i både kropp och själ, denna vecka har varit fruktansvärt jobbig men jag har kämpat på. Jobbat och tränat i vansinne, precis som jag vill ha det. Nu har jag fått helg, har just dansat zumba och ska skutta in i duschen. Denna helg ska jag och älskade Mamma spendera i Örnsköldsvik, ska bli så härligt att få krama om morfar och mormor igen! Vi ska även träffa min kusin Linda som nu bor i Göteborg men är hemma på besök, ska bli så kul att träffa lilla Molly som jag inte hunnit träffa ännu. Sedan så blir det nog en hel del shopping också skulle jag tro, ska köpa något som jag kan ha på mig på min födelsedag nästa lördag. Förhoppningsvis hittar jag någon snygg klänning och så ska jag spana in några skor. Lite finare skor. Kanske blir det med höga klackar? Någon gång måste jag ju lära mig gå i såna också, det är ju så sjukt snyggt!

Klockan fem idag har jag bjudit med min fina familj på tacobuffé på Skogskåtan! Sedan efter det åker vi nog. Min fina skrev till mig tidigare idag på sms att han faktiskt är nervös för att vara ifrån mig en helg, min sötgris! Jag är faktiskt också nervös, vi har inte varit ifrån varandra på jättelänge. Men det är bra att sakna varandra, även fast jag älskar honom så fruktansvärt mycket så är det inte bra att vara med varandra exakt hela tiden.

Nä nu måste jag gå och duscha, om jag inte hinner skriva mer får ni ha en underbar helg! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0