Fredag 15 April

Idag var min fina ledig för han ska fara på en begravning i Solberg så vi har just sagt hej då. Jag kunde inte följa med för jag jobbar hela helgen och hela nästa vecka. Hade jag inte tagit på mig massa extra jobb hade jag också kunnat fara, men min fina sa att dom pengarna jag tjänar kommer gå till något väldigt bra så jag får väl bara bita ihop ;) Han är så fin min pojkvän! Försökte ta några bilder innan han for men han skulle bara dansa. Haha!

Nu ska jag ta på mig ytterkläderna och bege mig ut på en lång promenad. Senare ska jag hämta Mamma's bil som jag ska få låna över helgen och så ska jag åka på solariumet och sola. Jag börjar jobba halv fyra idag och jobbar till nio, då ska jag nog bara hem och vara rädd för att sova ensam. Jag hatar det. Jag inbillar mig alltid en massa och så blir jag jätterädd. Men jag måste försöka sova, ska ju trots allt upp klockan sex imorgonbitti. Men för mig blir det en väldigt lugn fredagkväll, Mamma åker till Stockholm så henne kan jag inte heller vara med. Så tråkigt! Men så är det när man jobbar inom vården. Jobbar kvällar, helger och nätter. Jag har valt det själv så ska inte klaga, jag älskar mitt jobb.

Om jag inte skriver mer idag får ni ha en underbar fredag. Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0