Fredag 8 April

Underbara fredag! Jag struntar i att det inte är speciellt bra väder ute, jag känner mig på riktigt bra humör idag bara. Började morgonen med en promenad och nu sitter jag här och fortsätter mitt sökande efter party låtar. Min fina ska bränna tre skivor som vi ska ha imorgon kväll, en är klar så två fattas. Det är faktiskt svårt det där, för det kommer alltid finnas någon som inte är nöjd. Hah! Men huvudsaken är väl att jag är nöjd, för det är ju faktiskt min dag ;) Lite dansband är ett måste, speciellt Scotts - En blick, en dans, en kyss! Oj vilken låt.

Resten av dagen ska jag bara ta hand om mig själv, perfekt när man är ledig. Ska noppa mina ögonbryn, fixa naglarna, fotbad, ansiktsmask, sola och ta ett varmt bad. Ikväll ska jag fara förbi Marcus och Malin, ska kolla om hans sår på armen läkt så jag kan ta hans stygn och så ska vi nog surra lite om morgondagen! Sedan ska jag till Mamma och testa stereon (?) hon lånat hem. Måste ju höra hur musiken hörs, om det är bra ljud och så.

Ni får ha en bra dag mina fina läsare. Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0