Måndag 11 April

Då var det måndag igen! Bara att ladda om inför en ny arbetsvecka. Jag har haft en helt underbar helg, världens bästa 20års dag med dom människorna jag älskar mest. Ska lägga upp lite bilder senare från dagen/kvällen men just nu ska jag ta mig en himla lång promenad och bara rensa tankarna.

Ikväll är det jobb som gäller, även resten av veckan + helgen ska jag jobba. Sedan är jag ju långledig i sex dagar men inte denna gång för jag ska flyta fyra nätter på rad nästa vecka. Ska bli spännande!

Ta hand om er ♥
Kommentarer
Postat av: nyfiken

vad fick du när du fyllde år ? :)

2011-04-11 @ 12:41:52
Postat av: Sara

Svar till ''Nyfiken''



Jag fick massor av fina saker! Pengar, en tavla som farmor gjort, ljuslyktor, doftljus, en bok, ett roligt partyspel, en mackgrill, blommor i massor, smycken, jeansshorts, presentkort m.m!

2011-04-11 @ 12:54:23
URL: http://frookensara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0