Måndag 18 April

Nu ska jag alldeles strax åka på jobbet och jobba natt för första gången i mitt liv. Blandade känslor, jag ser framemot det väldigt mycket men det är även väldigt pirrigt i min mage. Jag har ingen aning om vad som väntar om jag ska vara ärlig, jag har bara hört att dom flesta tycker att det är bra mycket lugnare på nätterna och så vidare. Men det ska bli spännande! Jag hatar att testa nya saker samtidigt som jag är beroende av det. Jag blir jättenervös och sedan när jag väl gjort det så tänker jag ''Äsch! Det var väl ingenting!'' Haha! (:

Har laddat med redbull och druckit en massa kaffe. Jag börjar tidigast av dom som jobbar natt så det blir jag som får gå hem klockan sex imorgonbitti, det känns faktiskt bra. Två såna nätter och sedan börjar jag kvart över nio dom andra två nätterna och får gå hem kvart över sju på mornarna. Fyra nätter på raken, jag kommer vara helt slut på. Men jag är ledig hela påskhelgen så då får jag vila upp mig.

Nu ska jag fortsätta göra mig klar. Önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till! :)

2011-04-18 @ 20:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0