Onsdag 20 April

Nu är hälften av mina flytarnätter bortgjorda, alltså har jag bara två stycken kvar. Har jobbat 20:00 - 06:00 båda nätterna men nu ikväll börjar jag klockan 21:00 och slutar 07:00. Det känns bra att börja lite senare, då hinner man göra lite mer. Jag har faktiskt nästan nyss vaknat, det tråkiga med att jobba natt är att man sover bort en stor del av dagen. Men det är ju ett måste för att orka! Min fina ringde precis och han var påväg hem från Tjäl, när jag har pussat på honom ska jag ta mig en lång promenad så jag vaknar till. Sedan ska jag nog förbi Mamma och prata med henne en stund. Har inte träffat henne på några dagar för hon har varit i Stockholm, hon hade köpt lite saker till mig så det blir spännande och se! :)

Det har gått bra att jobba natt än så länge, inatt var det många av våra brukare som åkte på magsjuka så vi hade fullt upp dom sista timmarna. Det var faktiskt väldigt påfrestande, men tiden gick väldigt snabbt för det var spring hela tiden. Jag trivs att jobba natt helt klart men byter nog aldrig bort dagen :)

Nu ska jag dricka lite kaffe och invänta min fina. Hoppas ni har det bra! ♥


-we♥it
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0