Tisdag 19 April

Nu har jag just vaknat efter att ha jobbat natt! Det var faktiskt riktigt roligt och det som dom flesta sa stämde faktiskt, att det var bra mycket lugnare och inte alls lika mycket att göra. Stressen som man ibland kan känna av på dagen fanns inte ens på natten, jag hann till och med tvätta undan alla kläder i tvättstugorna och städa i massor. Det blir ju ett långt arbetspass på tio timmar och jag kan säga att jag var väldigt trött när klockan började närma sig sex imorse men det gick bra. Jag hoppade direkt isäng och sov till nu, så jag har fått sova nästan åtta timmar. Perfekt! Natt jobbar jag väldigt gärna ibland, men vill inte byta bort att jobba dag till natt. Men riktigt roligt att göra sådär ibland. Nu har jag tre till nätter att se framemot! :)

Ska försöka äta lite mat nu sedan ska jag ta mig en promenad. Funderar på att gå en timme och sedan gå in på solariumet och sola och sedan hem igen. Blir som en lagom prommis.

Ikväll börjar jag jobba klockan åtta igen men då imorgonkväll börjar jag 21:15. Bra att få testa på båda turerna.

Sköt om er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0