Torsdag 7 April

Jag har inte haft orken eller lusten till att blogga dom senaste dagarna, jag har påbörjat en massa inlägg men sedan bara kryssat ned internet. Men nu kände jag att jag ville publicera ett inlägg. Dom här senaste dagarna har vi fixat till min födelsedag som är nu på lördag, jag längtar så fruktansvärt mycket! Det blir att spendera dagen med världens finaste människor.

Mamma har gjort dubbelmarinerad fläskfilé, sirapsmarinerad kyckling som smakar honung och så en västerbottenspaj! Till det kommer det serveras en jättegod potatisgratäng och till efterrätt blir det hallon tårta och choklad tårta. Jag känner på mig att det kommer bli hur roligt som helst. På kvällen blir det party med mina fina vänner! Pick your body up and drop it on the floor ;)

Ikväll har jag städat hela lägenheten, efter det mötte jag upp fina Malin och så tog vi en lång promenad. Nu väntar jag på att min fina ska komma hem så vi kan åka och sola.

Ta hand om er!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0